01-10-2012

Swatch: Ados 569, 594 & 627

Laatst heb ik een artikel geschreven over mijn bestelling bij MardyMakeupShop, en ik had gezegd dat er nog swatches zouden komen. Als eerst heb ik swatches gemaakt van de drie Ados nagellakjes die ik heb besteld. De kleuren zijn: wijnrood, okergeel/eigeel & mosgroen.



















Als eerste heb ik de wijnrode (569) nagellak geswatcht. Ik vind het echt een mooie kleur en hij staat ook heel chic. Hij dekt goed. Op de foto's heb ik twee laagjes op. En voor de prijs van €2.25 hoef je het ook niet te laten.







De mosgroene (594) nagellak dekt wat minder goed. Deze heeft drie laagjes nodig voordat hij volledig gedekt is. Ik vind het wel een super leuke kleur, vooral omdat hij niet echt standaard is.

Als laatste heb ik nog de okergele/ ei geel kleurige (627)  nagellak. Het is een mooie opvallende kleur. Helaas dekt deze nagellak ook pas na drie laagjes. Zoals je ziet zijn het alle drie wel mooie herfst kleurtjes dus ik weet zeker dat ik ze wel veel zal gaan dragen.







Until next time,
Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten