25-10-2012

Review: Herôme nail hardener strong

Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie, eigenlijk nieuw voor mij, ik ga een review van een product doen. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar het leek me wel super leuk. Ik ga een review doen van een nagellakje van Herôme. Het is de nail hardener strong. Ik gebruik hem nou al een tijdje. Dus kijk snel verder om te lezen wat ik van deze nagellak vind! 
Ik heb af en toe wel eens last van zwakke nagels, dus ik was op zoek naar een nagel verharder. Een vriendin van mij gebruikte deze al een tijdje en ze vond hem erg fijn, dus dat vond ik wel de moeite waard om hem te proberen. Dit is wat Herôme beweert dat deze nagel verharder doet:

     "Lange, harde nagels binnen 14 dagen! Stimuleert nagelgroei en voorkomt inscheuren van zeer 
       slappe nagels. Niet gebruiken direct na verwijdering van kunstnagels. Gebruiksaanwijzing: De 
       eerste dag één laagje aanbrengen, de volgende dag een tweede laagje. De derde dag beide 
      laagjes verwijderen met nagellak remover. Deze handelingen gedurende twee weken herhalen."




Ik heb dit dus een tijdje gebruikt en ik merkte echt wel verschil! Normaal heb ik heel erg last van dat de bovenste laag van me nagel er af gaat. Dus dat me nagels heel erg droog zijn. Maar na dit te hebben gebruikt, waren me nagels echt wel veel sterker! In het potje zie je dat de vloeistof een beetje wittig is, maar op je nagels zie je dat niet echt. Het is meer gewoon een natuurlijk kleurtje. 

De nagellak lakt fijn, het is een mooi breed kwastje, maar wat ik wel merkte na een tijdje, is dat de nagellak al na een paar weken een beetje dikker wordt. Maar dat is op zich ook best wel logisch, want je gebruikt de nagellak elke dag. Wat ik wel super handig vind aan het flesje zelf, is dat er een bokken pootje op de dop zit. Dus voordat je je nagels hiermee gaat lakken, kun je eerst even je nagel riemen naar achteren duwen. 


Ik heb de nagellak voor €10,- bij de Kruidvat gekocht maar hij is nog wel in meerdere winkels verkrijgbaar. Maar hij is dus niet super goedkoop ofzo, maar zeker wel te doen! En al helemaal voor de resultaten die je krijgt. Er zit 10 mL in het flesje. 

Liefs Elise

1 opmerking:

  1. Esther van jou klas ;p29 oktober 2012 om 11:48

    jullie site is echt nice ! (:

    wanneer plaatsen jullie weer wat? ik ga mn nagels weer eens lakken en ik wil inspiratie ^^ haha xoxo

    BeantwoordenVerwijderen