02-09-2012

5 Catrice nagellak swatches; nieuwe collectie

865 Yellow Sub-Mandarin, 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!,
890 How i Matt Your Mother, 875  I'ts  All I Can Blue, 910 Oh My Goldness! 















Zoals sommigen van jullie misschien al hebben gezien bij de Kruidvat en Trekpleister, hebben Catrice en Kruidvat hun assortiment aangepast. Dit gebeurt wel vaker. Dus toen ik zag dat er ook weer nieuwe nagellakjes bij Catrice waren, kon ik het niet laten om er een paar mee te nemen. Ik heb 5 kleurtjes gekocht.
865 Yellow Sub-Mandarin, 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!, 890 How i Matt Your Mother, 875  I'ts  All I Can Blue, 910 Oh My Goldness!




Natuurlijk ga ik zo ook even voor jullie swatchen.
Bij elke kleur nagellak draag ik 2 laagjes.


865 Yellow Sub-Mandarin














Yellow Sub-Mandarin is een opvallende oranje kleur die me zoals de naam al zegt, heel erg doet denken aan mandarijnen. Ik vind het kwastje van de nagellak heel fijn, net zoals alle andere nagellakjes van Catrice. Dekt goed en droogt snel. 















350 Hip Queens Wear Blue Jeans!
















Hip Queens Wear Blue Jeans is een donkerblauwe kleur die ook wel een beetje naar grijs neigt. Er zitten blauwe glitters in, alleen die zie je niet heel goed als je de nagellak op hebt. Dat vind ik wel jammer, want dat was voornamelijk de reden dat ik deze nagellak gekocht heb. Voor de rest is het een fijne nagellak, die wederom goed dekt en snel droogt. 














890 How I Matt Your Mother















How i Matt Your Mother is een donker paarse kleur met een teint van bruin erin. Op de dop van deze nagellak staat 'Brushed Metal Effect', dus ik was benieuwd hoe dat eruit zou zien. Helemaal enthousiast was ik deze nagellak aan het swatchen, maar toen droogde de nagellak op... En, gadver! Ik vind het echt een heel lelijk effect geven! Het is echt heel raar spikkelig. Een soort mislukte versie van een matte nagellak. Het zou kunnen dat jij dit misschien een heel mooi effect vindt, maar het is in ieder geval niets voor mij. Op de foto zie je niet heel goed die rare spikkeltjes. 













875 It's All I Can Blue















It's All I Can Blue is een helderblauwe nagellak. Ik vind dit toch wel de mooiste kleur van alle nieuwe nagellakjes die er bij Catrice waren. Ik zag hem en ik dacht: 'ik moet hem hebben'. Het is wederom een nagellak die goed dekt. 













910 Oh My Goldness! 











Last but not least, Oh My Goldness! een bronze glitter nagellak. Het is mooie kleur die binnen 2 laagjes dekt maar denk ik net iets mooier zal zijn met 3 laagjes.















De nagellakjes zijn helaas wel wat in prijs gestegen. Ze zijn nu 2,69 per stuk. Maar het is alsnog een mooie prijs, zeker voor de dekking en de leuke kleuren die er zijn.

Het spijt ons heel erg dat we zo een lange pauze hebben genomen met het plaatsen van artikels, maar we gaan nu weer gewoon proberen artikels online te zetten. Daarbij hebben we ook de beslissing genomen om alleen in het Nederlands te bloggen, omdat dat nou eenmaal makkelijker voor ons is en het minder tijd in beslag neemt. Want nu hoeven we niks meer te vertalen, wat meestal de meeste tijd in beslag nam. De meeste bezoekers van onze site komen toch uit Nederland.

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, ik in ieder geval wel!

xoxo Elise

1 opmerking: